Huvudinnehållet startar här

Lyssna
Lyssna
Skriv ut
Dela

Huvudinnehållet startar här

Teater och film

Teater

Sagateatern ger föreställningar ibland.

På Saga-teatern finns teater-kurser för barn och ungdomar. Det finns kurser där vi leker och har roligt. Det finns också kurser där vi arbetar hårt och har roligt.

Du kan köpa biljetter och titta på föreställningar som vi gör. Ta kontakt med oss på Sagateatern om du vill veta mer. Telefon-nummer och e‑postadress ser du till höger.

Film

I Lidingö centrum finns en biograf som heter Grand. Du kan läsa om vilka filmer de visar på www.sf.se Länk till annan webbplats.

Kontakt
Till toppen av sidan