Läget på Lidingö med anledning av covid-19

Idrott och motion

Anläggningar

Lidingö har flera idrottshallar. Här kan du läsa om några:

  • Lidingövallen. På Lidingövallen finns fotbollsplaner med konstgräs och ett gym. Där kan du också friidrotta.
  • Gångsätra-hallen. I Gångsätra-hallen finns en simbassäng, sporthallar och gym.
  • Bosön. På Bosön finns simbassäng, olika sporthallar, löparbanor och gym.

På Lidingö finns också två tennishallar, två ishallar och en bowlinghall.

Spår och leder

På Lidingö finns många olika spår och leder. Du kan följa lederna och få motion och en skön natur-upplevelse:

Kontakt

Anläggningar:
Torbjörn Bragderyd
Kultur- och fritidsförvaltningen
Tel: 08-731 32 77
E-post: kultur.fritid

Spår och leder:
Kultur- och fritidsförvaltningen
Tel: 08-731 30 00
E-post: kultur.fritid

Till toppen av sidan