Skriv ut
Dela

Elektronisk handel

Lidingö stad arbetar med ett elektroniskt inköpssystem för både beställningar och fakturor.

Vi vill att alla våra leverantörer är med och bidrar till detta, så att vi gemensamt kan få en mer effektiv och miljövänlig hantering.

Om e-handel i Lidingö stad

Att hantera beställningar och fakturor på papper och via telefon innebär en ineffektiv och kostsam administration. För att förbättra inköpsprocessen och servicegraden ytterligare inför Lidingö stad elektronisk handel med alla varuleverantörer.

Med ett elektroniskt flöde för prislista, order, ordersvar, leveransavisering och faktura blir alla leveranser och fakturor rätt och betalas i tid. Vi säkerställer att stadens beställare handlar hos avtalade leverantörer av avtalat sortiment och till rätt pris. Elektroniska affärer innebär alltså vinster för alla parter.

Stadsledningskontoret

Mikaela Klasenius 
E-handelskonsult
Tel: 08-731 46 97 
E-post: mikaela.klasenius@lidingo.se

Giovanni Valente
Inköpare/upphandlare
Tel: 08-731 46 98
E-post: giovanni.valente@lidingo.se

Irmeli Ahonen
Systemansvarig, ekonom
Tel: 08-731 30 80
E-post: irmeli.ahonen@lidingo.se

Anca-Natalia Baciu
E-handelskoordinator
Tel: 08-731 30 45
E-post: anca-natalia.baciu@lidingo.se

Joakim Ingers
Systemförvaltare/Agresso
Tel: 08-731 30 91
E-post: joakim.ingers@lidingo.se

Till toppen av sidan